solning och pastasååååås!

Jag älskar att sola och jag tror att jag nu har hoockat Johan också. Vi delade på en tid eftersom det var första gången han solade och jag kände att 30 minuter var lite för länge för mig.. Så jag ska ner igen på torsdag eller fredag :) Men det var lite mysigt att sola tillsammans, fast tillsammams blir det ju ändå inte riktigt.

Jag gjorde Veronicas super kyckling och fetsost pastasås till middag och tjoho vad god den blev. Blev massa över med det får inte jag äta, utan det bli Johans matlåda. Har gjort en matlista över vad vi ska äta till middag denna vecka, duktig hemmafru jag är!

Det är något fel på gatubelysningen här utanför. Dom tänds och släcks var femte minut..   

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback