söndag.

Igår hade vi supermys här hemma :)
Började dagen med 2 timmars badkar med skagensnittar, brie och Xide. Tog det lugnt under dagen och var ute och njöt av solen lite. Spelade också massa GH och vi blir sannerligen bara bätte och bättre!! Grym middag på kvällen. Tigerräkor i Sweet&Sour sås till förrätt och kycklingfile med ost och philadelphia sås till varmrätt. Skulle ha blivit ostfondue till efterrätt men då var vi för mätta så den tar vi ikväll istället. Chirre och brie blev det och två flaskor bubbel! Jag övertalade till och med Johan att vi skulle titta på Melodifestivalen och H.E.A.T var BÄST á la Rockbaren, haha! Sen kollade vi på film och mös resten av kvällen tills sängen kallade.

Idag har jag gjort fyra saker.. 1. Gått upp 2. Gått på toa 3. Ätit lunch 4. Läst! Har suttit i 6 timmar och läst Snabba Cash medans Johan har spelat trista spel på PS3, fattar inte det där.. Jag älskar att kunna slänga mig in i en bok i flera timmar utan att behöva göra någotannat.

Just det! Jag fick vackraste örhängena av Johan igår. Guld och en stooor sten som blingar minst 1000 meter :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback