söndag.

Jag är här med bannad från vardagsrummet. Anledning: Jag vill se på Mamma Mia.
Jag var till och med så snäll och sa att jag kunde titta på datorn så att Johan slapp se och kunde spela Playstation under tiden. Svaret jag fick var "Jag hör ju ändå musiken" Så nu ligger jag i sängen och ska titta. Tror nog att det är en bra bakismedicin!

Igår var det schlager hos Myggan. Årets sämsta schlager! Allt var ren skit! Fast vi var hejare på att hinka drinkar och öl, som alltid :) Vi lyssnade till och med på min nya skiva, wie så bra den är! Lägenheten var såå vacker, en som som jag vill ha med stoa fint bjälkar i taket! Men jag kan inte flytta dit för min tvmöbel får inte plats. Och så bor ju Myggan där :P 

Nu ska jag och Dori se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback