tisdag.

Nu har jag verkligen inge vettigt att blogga om, nada! Men jag måste ju slänga iväg ett förmiddags inlägg så det blir ett inlägg i punktform. Enkelt men uppdaterande.

- Jag känner mig otoligt stressad utan att veta varför
- Kylen och frysen är fortfarande tomma
- Nästa måndag börjar LIAn och jag är av någon anledning nervös
- Jag vill promenera men det är så trist själv
- Idag är en dag då konstiga människor tvingar i sig äckliga semlor!
- Det är kallt hemma
- Jag och Ankan vet fortfarande inte vad vi ska köpa till pappa som fyller år på fredag!!

- Ikväll blir det träning på Friskis samt pilates hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte heller vitsen med en luftig äcklig bulle med alldeles för mycket flottig grädde på....



Kan dock sträcka mig till att äta mandelmassan =)

2009-02-24 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback