torsdag.

Imorrse när jag vaknade kännde jag mig helt lugn. Första morgonen på flera veckor då jag vaknat och inte tänkt "vad ska jag läsa idag/ vad ska jag skriva idag/ vad måste bli klart idag" Såå himla skönt! Idag ska jag göra precis vad jag vill göra och inte måste! Har faktiskt börjat morgonen med lite städning, helt frivilligt!

Annars ska jag nog bara ta det lugnt och läsa min bok idag! Ieftermiddag ska vi till farbror polisen så Johan kan få ett nytt pass och legg. Jag måste följa med för att "bevisa" att Johan verkligen är Johan :P Själva plastbrickan i passet har lossat så det bevisar inte att han är den han är.. Sen ska vi handla massa god mat till på lördag.

Jag  längtar till imorrn då jag ska ha en låång supertjejdag och bara ta hand om mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback