torsdag.

Ajaj, min stackars kropp gör ont från igår. De nya benövningarna på skivstången tog ordentligt på rumpan! Har sovit katastrof inatt och jag blev arg på Johan för han tog så mycket plats och han blev sur på mig för att jag väckte och puttade bort honom. Myspys :P Sen vaknade jag som alltid de 2 senaste veckorna kl 6, klarvaken! Efter 30 minuter somnar jag om och sen kan jag sova hela dagen! Men näst nästa vecka är det dags för LIA och då kommer man in i normal dygnsrytm! Äntligen!

Har suttit och laddat ner 6 filmer sen jag gick upp, kollade på massa trailers på msn så jag var tvungen. 4 komedier till mig och Johan och 2 tjejfilmer till min filmfredag imorrn. Johan ska på galej men jag har valt att stanna hemma. Kolla på tjejfilmer och äta choklad blir det!

Ikväll ska jag prova på att göra Emma torsk och curry soppa! Torsdagar är ju numera soppdag för oss. Men självklart blir det min Alaska pollock istället för torsk, sånt har vi inte råd med! 

Solning kl 5, längtar!!
Today me feeling happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback