torsdag.

Innan kl 9 imorrse hade Emma bloggat 3 gånger! Timmarna mellan 8-10 är de timmar jag sover absolute bäst! Trots att det numera är ljust den tiden :) Underbart!

Nu håller jag på att slänga in lite bilder i bilddagboken,
kika in vetja!!
Ska snart ta och äta lunch och därefter ska jag ta en promenad i solen med min underbara musik! Senare i eftermiddag har vi en himla massa att syssla med. Ska sola direkt efter att Johan slutat, därefter ska vi storhandla (äntligen) Sen bär det hemåt för en snabbdusch och sen Kista. Ska köpa pappas present plus att vi ska försöka hitta en doppresent till Franke. Johan påstår att han är söt, får väl se på lördag.. Tänk vad fantastiskt det måste vara att ha mig i en släkt där det väller med barn :P Ska nog även passa på att äta i Kista, en sån här vanlig, trist torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback