bra träningdvd?

Räcker 1/3 sida för en alnalys på ett fördjupningsarbete? Antagligen inte..

Igår såg jag att min nya träna magen dvd var klar och den verkade riktigt bra med massa magövningar. Jag testade den nyss och den var skit, kände ingenting någonstans. Och jag kan väl omöjligt göra fel på alla övningar. Finns det någon BRA träningsdvd för hemma träning, det är frågan?! Min tanke var att träna till den idag samt lite pilates istället för att gå till friskis. Delvis för att jag fortfarande är för röd för att visa mig bland folk och delvis för jag ville överaska Johan med lite onsdagsmys. Bad, tändaljus, vår skiva och god mat. Men om jag struntar i dagens träning blir det endast ett pass den här veckan vilket känns ganska slappt och dåligt! Har 90 minuter på mig att bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

hiphop abs som man köper på tv-shop ska tydligen vara bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback