en misslyckad skiva helt enkelt..

Laddade igår ner Hard dance Mania, en dubbelskiva med drygt 40 låtar. TRE av dom var bra, det är något som jag kallar lite utav en misslyckad skiva! Får försöka hitta nya partylåtar på annat håll.

Surpricen till landet är klar trots att det var dagens sista prio. Den blev helt enklet gjort eftersom allt annat på min att göra lista var så tråkiga! Skrev några rader på fördjupningen men det räknas knappt. Längtar till träningen ikväll trots att jag avskyr ledaren. Är en av Arlanda Jets cheerleaders och hon är så jobbig så jag får ONT i magen. Men, men det ska inte få sumpa min träning!
 
Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar, efter det tar jag mig till pappa.  

Kommentarer
Postat av: Ida

Hett tips!!

Det finns nåt som typ heter sömnhjälpen på apoteket. Det är nån slags avlappningsgrej. Har du testat det???

KRAMAR

2009-01-08 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback