fåfäng?

Denna vecka har jag varit fruktansvärt sliten måste jag säga! Allt för stora mjukisar varje dag samt mina tjocka mumin strumpor, osminkad, risig i håret, tomatröd i ansiktet efter solningen samt att ingen träning blivit av! Jag har varit fruktansvärt trött och inte valat plugga ett jota!

Idag är det fredag och är därmed trött på det! Så jag har tagit en låång fredagsdusch och fräschat till mig. Satt på mig jeans för första gången denna vecka, sminkat mig och satt upp håret så det blir fint när det har torkat. Visserligen ska vi ha filmkväll här hemma men jag var tvungen att göra något vettigt med mitt yttre :)

Bolt och Don´t mess with Zohan står på filmlistan ikäll samt en massa gottis som vi snart ska åka och köpa. Måste säga att jag är otroligt sugen på ostfondue igen men jag har inget vitt vin hemma..

Nästa moment i min film nedladdnings kunskap är att lyckas ladda ner någon film som man kan se på på dvdn..

Rock, rock, rock til you drop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback