fredag!

Igår kväll hade jag och sis en riktigt trevlig och mysig torsdagkväll inne i stan. Gick till Wokhouse och delade på en grymt god wok samt en nachotallrik. Jag fick ostdippen för mig själv och Ankan fick salsan, prefa :) När jag har varit där förrut har det varit partymusik från alla de generationer men igår körde dom på soft så efter ett tag gick vi till Soft. Var riktigt mycket folk där som torsdagsdrack. Ankan är snorrik så hon bjöd sin fattiga studentsyster på ett glas vin, det var snällt tyckte jag! Ett glas vin och en öl senare tog vi oss hemåt. Kl 12 var jag hemma, lagom för en torsdag och för att orka upp idag.

Nu är jag återigen redo för en tripp till stan. Ska ha en date med Emma på Fridays. Det blir troligtvis en Daquiri och lite motzarellasticks. Så idag har jag  faktiskt ätit frukost, äggröra och te. Främst för att jag ska kunna säga att jag ätit frukost så Daquirin inte klassas som det. Man får vara ful men inte dum :)

Efter det ska jag ta en tripp till pappa och kolla om han är hemma för en gångs skull. Ska försöka bli bjudna på middag :)

Kommentarer
Postat av: Annica

"men igår körde dom på soft så efter ett tag gick vi till Soft". Det låter ju lite knäppt egentligen =P. Men tack för en trevlig kväll =)

Postat av: mills

Haha, det tänkte jag inte ens på :P

2009-01-23 @ 11:03:16
URL: http://mills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback