fredag!

Today it´s friday!!!
En timme i sträck innan Johan skulle gå upp röjde Midoir runt så vi båda höll på att bli tokiga. Hon rev på dörren, lekte med påsen och pep och jamade stup i ett! När klockan var 7 var jag så pass vaken att jag funderade på att vara vaken till 10 då jag skulle upp. Låg kvar i sängen vaken till 8.30 och sen somnade jag om. Men kl 10 när klockan ringde var jag inte trött, fantastiskt! Har slängt ut tvätten i tvättstugan som ska hämtas om 20 minuter, duktigt av mig!

Inatt hade jag en rolig dröm som handlade om morgondagens kryssning. Jag och Jenny spenderade flera timmar på TaxFreen utan att hitta det vi ville ha! Jag fick nästan psykbryt när jag inte hittade mina Long Drinks. I drömmen fanns det Long Drinks som var upp till 11,1 %, haha. Även 9,9%, 8,3% och 0,2%.. men inte mina vanliga! Sen hade vi fest här hemma i Väsby och hela gården var fylld med människor, Ninni och dansbandskamparna var också med. Myggan fick ragg och den lilla "skogen" på gården var packad av folk :) Efter det hatade våra grannar oss..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska syssla med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback