help me.

Ingenstans finns det att hitta någon fakta om event. Inte om eventplanering, genomförande, event genom året, marknaden för event ingenting finns att hitta på internet! Huur kan det komma sig undrar jag? Känner mig så fruktansvärt frustrerad. Visst har och kan jag en hel del som jag kan skriva med jag måste ha något att relatera till och jämföra med. I början på nästa vecka ska jag ta en tripp ner till biblioteket för första gången på massa massa år och försöka hitta någon hjälp där. 

Vill göra något speciellt ikväll.. Har ingenaning om vad men någonting annorlunda. Dvs, inte ligga i soffan och titta på film. Det har jag tröttnat på nu! Vad kan man göra då? Imorrn ska vi in till stan och mellandagsshoppa och se på bio, det ska bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback