hemma!

Åå, vilken dryg dag!
Två timmar med övningsuppgifter som jag redan kunde. Sen en inlämningsuppgift som var klar på 10 minuter. Och för detta betalade jag 200 kr i bensinpengar! Imorgon stannar jag hemma med fördjupningen. På fredag får jag se. Vill gå eftersom det är föreläsning med Lena och hon är ju så grymt bra! Men det känns lite sådär att sluta kl 12 och sedan vänta 6 timmar tills jag bli upphämtad av landet gänget ;) Får se hur det blir..

Nu ska jag fixa ihop lite musik som ska in på I-poden inför helgen. Helgen som redan är om två dagar!

Jag hatar när komediserier ska vara allvarliga och djupa! Allt blir så töntigt då!


Det skitschnygga landet gänget! Och det är troligtvis så här vi kommer se ut hela helgen också :P 
Haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Vilken underbar bild på det schnyggaste landetgänget i världen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback