hurru du där uppe!!

Vad är det för fel på gubben i långt skägg uppe i himlen?!

Vi vill ha vår. VÅR, VÅR, VÅR! Och nu spösnöra det, större flingor än på hela vintern sammanlagt. Vad är detta för något? Jag skulle täckas av snö om jag stod ute i 1 minut, så mycket snöar det. Bläk! Jag vill inte plugga mer, fast jag har typ inte gjort något idag.. Imorrn blir en heldag!

Jag och Emma längtar efter nästa skosäsong!
Dagens I-lands problem?

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

jag har ju köpt nya pumps jag vill kunna använda!

Emma säger:

åååh, jag vill också köpa pumps!

fast jag vill iofs använda mina rosa

Emma säger:

i löööve them

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

jag längtar till mina döskalleskor fast jag får brutala skavsår av dom!

Emma säger:

ja dom är så himla snygga!

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

men det skiter jag i, de är vackra och bör användas!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Om solen skiner på fredag så tänker jag ha pumps :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback