igång med träningen!

Nu gott folk (!!) har jag varit på årets första träningspass! Känns grymt skönt att vara på G igen om man kan säga att man är det efter att ha gått en gång. Men eftersom terminskortet är köpt tycker jag att man kan säga att man är på G igen. Eller nått :P Jag vill träna upp mina armar igen, vilket är ett lättare mål än att träna upp magen som den var förr. Så det blir mål ett på vårens träningslista.

Världens bästa bli taggad inför träning låt! Vi Väsbybor som gick på Malin skivstång förstår precis :)
Älskade Emma & Veronica och jag bästa trion på hennes pass!
 VAN HALEN - WHY CAN`T THIS BE LOVE

Nu blir det middag och sen lite söndagsmys i soffan!
Imorrn blir det bowling och öl med Emma och Markus :) Om det blir ett besök på exotiska Sigma puben (haha) som det blivit efter de senaste gångerna efter bowlingen ska jag inte somna mot bardisken igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback