Löööv fredagkvällar!

Minshoppingen blev lite lyckad :) Två par pumps för halva priset! Ser nästan likadana ut men inte exakt så jag ville ha båda. Strumpor är alltid kul att köpa och en vanlig basic tröja från H&M. Tänkte nog beställa lite vårkläder från H&M till lilla mig, det tycker jag att jag förtjänar. Fyra flaskor vin införskaffade jag mig också, vin e mums!

Nu är hela möbeln färdig och möblerad, satan va fint det är!
Åt middag hos Johans päron och efter 2 klunkar vin blev jag såld så nu ska det gamla boxvinet drickas upp så jag kan öppna det nya goda. Dock inte idag! Vem vill komma och spela Guitar Hero och dricka med oss imorrn? Säg till för guds skull! Gärna någon som gillar Cosmo för jag är supersugen på att göra en kanna sånt ;)

Idag är jag mest kär i Emma! Och nästa fredag ska vi ta en drink inne i stan och vara lite tjejiga.


Tokarna själva på höstens kalasigaste fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback