lördag!!

Idag har jag äntligen varit och vaxat mig, har längtat efter det en hel vecka nu! På vägen hem stannade jag till vid Åhlens och fortsatte gårdagens shopping. Två jättefina champagnglas, en vattenkaraff som jag ska blanda massa Cosmo i och en chokladfonduegryta som jag ska använda till ostfonduen jag ska prova på ikväll. Hoppas det blir lyckat! Smält ost och  jag går ju hand i hand :) Och ett halsband som var nersatt 75% blev det.

Nu har vi badat i nästan 2 timmar och vuxenkramats massa ;) Viktigt såhär när man lagt ut 360 kr på vaxning!

Nu väntar jag på att karln ska komma hem från sina päron, han ska skriva ut siffrorna till hans tatoo på måndag. Båda fonduegrytorna är laddade och klara, är bara att värma upp.

Har suttit lääänge och försökt komma på någon som kan vilja komma och leka GH med oss och dricka Cosmo med mig. Vi kom inte på några så vi får ha en kväll bara vi.. Kanske borde skriva en kontaktanons och hitta något par som vill leka med oss ibland :P 

Lee! Vi måste ha en dricka öl hela dagen dag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback