måndag.

Idag hinns det inte med så mycket pluggandes tyvärr. Har varit i Västerås en timme idag för genomgång och handledning inför fördjupninen. Var bra så jag fick slänga ut lite av mina stress tankar. Dessvärre betyder ju detta 2,5 timmes bilåkning, tid som jag skulle kunnat ägna åt att plugga. 

Har precis pratat med Kristina på Prositdesign. Pratade bara i 6 minuter men ändå fick jag ut jättemycket som jag ska sätta mig och skriva ihop nu. Gills det verkligen som en intervju? När jag är klart med arbetet sa hon att jag jättegärna får skicka det till henne, så det är ju kul att någon visar intresse! Hoppas hon anställer mig sen, haha!

Kl 3 ska jag skjutsa in Johan till stan som ska tatuera sig :) Så där försvinner ännu me pluggtid men jag vill så gärna vara med och se på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback