massa tvätt och en del plugg!

De senaste tre timmarna har Johan och hans pappa ägnat sig åt vår tvbänk. Det bli tydligen svårare då det är danskar som gjort den.. Men med de 1000 skruvarna och spikarna förstår jag att det tar tid, själv skulle jag fått psykbryt 1000 gånger om! Därför har tvätten varit mitt ansvar ikväll. 4 st fullpackade IKEA kassar med ren tvätt kom jag nyss in med (har inte tvättat sen veckan innan jul!!) Dessvärre innehöll endast en halv kasse mina kläder. En kasse med handdukar och lakan och resten av sakerna tillhör Johan.. Det ända som är skönt med att tvätta själv är att allt blir vikt och ordnat på en gång istället för att allt ligger huller om buller i kassarna några dagar tills jag får damp.

Jag har även fått en del pluggandes gjort nu på kvällen, vilket jag är mycket stolt över! Har läst 2 artiklar och skrivit om en del eventdesign. Imorrn ska jag maila ytterligare två personer och försöka få tag på Håkan på Wickis, han ville inte svara tidigare idag när jag ringde. Sen ska jag börja läsa min bok "Att skapa upplevelser"

Jag tror att jag är på G på riktigt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback