onsdag.

Nu sitter vi på konvux för att ha en excelkurs som vi inte ska ha någon tenta på, känns lagom nödvändigt när vi troligtvis kommer gå igenom samma saker som förra excelföreläsningen. Men, men det är alltid roligt att träffa klassfolket igen! Får se om jag tar mig hit imorrn eftersom vi bara har föreläsning i 3 timmar. Skulle hellre sitta hemma och koncentrera mig på fördjupningen hela dagen!

Igår snöade det hemma när vi var ute och gick, så mysigt :)
På kvällen gjorde vi nada, glodde på tv, åt varma mackor och drack julmust. Sista gången det här året kanske? Ska ta med mig glöggen till landet som Markus får hjälpa mig att dricka upp. Har fördruckit mig denna jul. 

Mina läppar är helt sönder spruckna, har redan smörjt in dom 4 gånger idag!

Ikväll ska vi ha en date, en mycket speciell date.. Med min nya korsett ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback