onsdag.

Kom för ett litet tag sen hem från Bålsta, var ett treligt besök på Wickis. Morgonfika och pladder en timme innan jag skulle ha min intervju med Håkan. Fick ut riktigt mycket så nu ska det skrivas minsann! Projektet jag skrev om igår visade sig inte riktigt vara det jag hoppats på. Handlade om försäljning och att sälja in deras nya koncept hos nya leverantörer. Skulla vara kul att jobba med men jag är ingen bra försäljare så det är där skon klämmer.. Skulle eventuellt kunna leda till jobb OM det går som dom tänkt det, men inget är säkert. Så jag har till fredag på mig att komma på hur jag ska göra. Är iaf jätteglad att dom erbjöd mig!

Fick en chock när jag loggade in på msn och Emma inte var där.. Hon har tydligen föreläsning idag, jag måste ju ha något att göra när jag tröttnat på att plugga.. Åk hem och prata med mig istället vetja :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback