onsdag.

Igår när jag skulle lägga mig hade jag en teori.. Jag brukar ställa klockan på 9 och sen snoozar jag mellan 1 och 2 timmar, vilkea då inte blir riktig sömn. Min teori var att om jag  sket i att ställa klockan skulle jag vakna av mig själv runt 10 som jag alltid gör på helgerna. Det funkade inte. 10.30 ringde Johan och väckte mig, 45 minuter senare gick jag upp..

Jag är inte fullt så röd och svullen i ansiktet idag som tur är. Men mer måste veck, man kan inte åka på kryssning om man ser ut såhär! Imorrse fick jag ett "Godmorgon min lilla indian"

Igår kväll var både jag och Johan på dåligt humör så det blev ingen som helst städning. Så jag tänkte ägna lite tid åt det idag för att förtränga min pluggångest och svacka. Om mitt arbete bara blir 10,11 sidor skiter jag i det!

Det är Whitesnake som ska hjälpa mig igenom dagen känner jag! :)


Sweden Rock i solnedgången!!
I don't know where I'm going but I shure know where I've been... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback