SKIVSTÅNG :)

Ikväll var jag på terminens första skivstångspass. UNDERBART!!
Har inte varit ett pass på över två år så jag trodde att det skulle vara jobbigare än vad det faktiskt var. Undra om jag blivit stark av att inte träna :) Hade samma vikter som jag alltid haft och tyngre på bröst och jag dog inte, så till nästa gång ska jag höja vikterna! Fan, va bra jag känner mig! Och Malin är ju bäst som alltid och lika snygg fast hos precis klämt ut en unge :)

Nu byggs det sista på tvbänken ihop så efter det ska jag börja fixa fint och designa i hyllorna! Men idag verkar byggandet inte gå lika bra, dom skriker på varandra.. Imorrn ska jag fortsätta fixa fint samt superstäda!

Kyckling, couscous och fetaröra till middag blev det :) Sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback