söndag.

Nu, kl 20.30 börjar jag må bättre från nattens bravader. Låg i sängen till fem idag, tidigare än så gick bara inte. Vaknade halv 12 och var riktigt pigg. Vi åt fiskpinnar i sängen och tittade på Sex and the city i 2 timmar, mysigt men efter det total dog jag. Nu efter middagen mår jag bättre och vill ta mig till Format och köpa OST men Johan vill inte följa med så då orkar jag inte.

Igår var vi på middag hos mamma, 3rätters till och med :)
Satt där till halv 1 och umgicks och sen ville vi gå ut. Kändes dock lite sent att gå ut halv 1 en löningshelg så vi lyxade och tog en taxi till Stefan och Sandra. Där blev vi bjudna på katastrof äckliga shots. 1000 gånger värre än Slivovitz, trodde inte att det fanns! Men dom gick mer. Till och med Johan shottade som bara den och han shottar ALDRIG i vanliga fall inte ens goda saker. Halv 6 kom vi hem och jag åt Billys pizza till fyllemat, såna borde man alltid ha hemma!

Mycket pengar har gått den här helgen eftersom jag var ute både torsdag och fredag, inte bra! Men ibland får man lyxa lite :)

Imorrn blir det till att plugga igen. Ska nog upp och sola på morgonen så jag blir peppad inför dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback