söndag.

Mmm, idag har vi tagit en långpromenad i det vackra vinter vädret. Jag fick en liten överaskning att sjön var upplogad så vi gick omkring där bland alla skriskoåkare i solen. Fotade en massa fina kort med superkameran också! Har börjat läsa boken nu för att lära mig alla inställningar manuellt. Det är inte alls lika kul när allt sköts automatiskt! Lite synd att man slutade fota efter gymnasiet för då satt allt utantill, nu känns det som att man måste börja om lite. Men det ska sätta sig igen!

Igår hade vi en mysig dag inne i stan! Jag shoppade såklart lite. Gympaskorna jag fick i julklapp var för små så jag bytte dom, ett par nya kostymbyxor inhandlades, 2 par örhängen och lite suuuupersexiga underkläder. En svart och rosa korsett som både jag och Johan drogs till så den köpte han till mig ;) Sen åt vi middag på Mongolian Barbeque och gick och såg på Yesman som var riktigt rolig! Sen tog vi oss hem till Väsby och Erik för att spela Rock band och Pictunary. Var inte där så länge ville bara säga hejdå till lilla Baffe som åkte tillbaka till USA imorrse.

Kl 17.00 ikväll ska jag gå på årets första friskispass! Styrka/Medel med Marie :) Efter det blir det quasidillias (som jag aldrig lär mig att stava till) till middag. Var säkert flera år sen jag åt det. MUMS!

  

Kommentarer
Postat av: Emma

Quesadillas ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback