super tisdag!

Aaaaaa, det är inte sant! Jag har sånt jävla flyt idag!

Håkan från Wickis ringde mig precis och bad om att jag skulle ha min praktik där nu i vår. Han erbjöd mig att bli projektledare för ett nytt projekt de ska jobba med under våren!!! Vet ännu inte vad det är för projekt men imorrn ska jag det för att intervjua honom så vi skulle prata mer om det då. Vilken lycka! Då löser sig allt med examensarbetet och jag får göra något jag verkligen vill!

För övrigt har morgonen varit kalasig. Snoozade en halvtimme till halv 10 vilket jag tycker är en helt okej tid att gå upp. Jag tog mig ner till Infra där jag solade i 20 minuter, ingen kö innan heller! Jag handlade till middagen ikväll, taco- och fetsostpaj! Nu är jag hos pappa för att skriva ut intervjufrågorna till imorrn. Sen ska jag hem, träna lite pilates, duscha och sen plugga. Ikväll blir det friskis!

Jag har till och med glömt bort mega spindeln som var det första jag såg på sovrumsväggen när jag skulle gå upp imorrse. Jag ringde Johan och skrek av panik men han ville inte komma hem och döda den. Så jag slog ihjäl den 100 gånger om med en sko. HA!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Men grattis. Gud vad kul. Glad jag blir för din skull. Jag förstår att dem vill ha dig. Du är så go o duktig. Lycka till med fördjupningen. Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback