tillfällig deppsvacka..

Tidigare i eftermiddags hade jag en timme av depression. Jag satt och komponerade ett mail till Veronica då det bara slog till. Hur otroligt tomt det känns utan henne ibland! Och samtidigt som jag började tänka på det slog alla världens blixtar mot mig. Så jag kastade iväg alla pluggrejer, la mig i badet och lyssnade på min nykomponerade spelningslista. 

Efter det så började jag städa, diska och damma. När jag var klar med allt det kände jag att min tillfälliga depression lagt sig så nu har jag gjort iordning mig för att åka in till stan och träffa systeryster.

Det som är jobbgt iblan med bloggen är att man inte kan skriva ALLT. Har inte haft någon form av privat dagbok sen jag började blogga för en herrans massa år sedan. Kan det vara 2005.. Och när man får sin tillfälliga deppsvacka och det är fel med allt och alla runt omkring en kan man inte skriva om det eftersom alla runt omkring en som det var fel på läser..
 
Tur att vi är perfekta och bäst och har en jävligt snygg tvmöbel ; ) <3 


Jag och Veronica på en av de klassiska hos Erik festerna 2005.
Helt stört att det är 3.5 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback