tisdag.

På tisdagar har ju jag min morot för att ta mig upp på monarna. Jag går och solar. Idag hjälpte det inte, jag låg verkligen helt deckad efter en natt med sömnlöshet. Skulle kasnke gått upp med Johan kl 7 då jag var övertrött och vaken.. Ska sola i eftermiddag efter alla tjejers fasa, jag ska till gyn! Jag hatar det och jag tror att UM numera har en manlig läkare. Jag har iaf alltid haft turen att träffa en kvinna, skit rutinkoll. Jag känner väl för gudsskull att jag mår bra!

Igår fick jag och Jenny en trevlig överraskning! Vi blev medbjudna på KRYSSNING nu på lördag! Satan vad roligt, är nästan ett år sen vi åkte sist :) Silja Galaxy blir det. Vi ska ha med picknick och äta i hytten som vi tänkte göra sist, jag har redan planerat vad jag ska göra! Det ända som oroar mig lite är min plånbok men jag får lön på torsdag som jag kan ta lite från. Min älskling är väl inte jätteglad över kryssningen men det är ju iaf bra att han oroar sig över mig istället för att skita imig :)

Träning, Tvätt och städkväll ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback