tisdag.

9.15 gick jag upp idag, ritigt bra tycker jag. Trots det har jag inte hunnit med något vettigt alls och speciellt inge pluggande. Beror på att jag har kört fram och tillbaka till Västerås för att lämna in ett papper till Claes och prata med honom i 5 minuter. Och det var andra som skulle prata med honom i 5 minuter innan mig så det tog ett tag. 

På vägen hem stannade jag för att sola. Var så himla skönt men lite röd är jag allt, men det lägger sig nog om ett litet tag. Nu blir det till att ringa Wickis och maila en viss Rickard som jag vill intervjua. Ska även läsa de nya tidningarna jag fick i skolan idag.

Men innan jag åkte hemifrån imorrse hann jag iaf diska, det är ju vettigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback