tisdag.

Igår var en trevlig måndag (lördag)kväll. Gick inte så himla bra på bowlingen men det var skoj ändå. Jag och Emma kom på att våra män har ju faktiskt 11 respektive 6 års bowling försprång. Sen tog vi en snabbvesit på Sigma puben där vi inte fick superbilliga drinkar den här gången :o Whhyyy? Sen skulle vårt sällskap vidare på nästa fest så lilla uppspeedade Mills fick åka hem. Efter att ha gnällt ett tag förklarade Johan att han inte alls ville gå och lägga sig så då blev jag glad igen :) Spelade Buzz och dracka vin i någon timme tills det gick så dåligt för mig att jag gav upp. 0 poäng fick jag en omgång!!

Sen var natten det värsta på dessa sömnlösa veckor! Låg klarvaken till kl 4 då jag gav upp. Så jag la mig i soffan och tittade på en av mina favoriter, Den lilla sjöjungfrun :) Kl 5 somnade jag på soffan så idag är INTE en pigg dag. Måste ändå ta oss iväg till pappa för att hämta bilen för att åka och storhandla. BLÄK!

"Det är bara så att tjejer inte ä lika bra på sport som killar.. Ni är bra på andra saker, som att laga mat"

Efter denna kommentar fick Johan många slag och onda blickar! Morr!

I helgen åker jag, Johan, Emma och Markus upp till landet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback