torsdag.

Nu är jag lite besviken på migsjälv! Idag satte jag larmat på 9 för att gå upp halv 10, tror ni att jag lyckades? Inte det minsta, 11.30 kom jag upp ur sängen. Fan, jag är verkligen sämst! Hur ska det gå under fördjupninsveckorna om jag inte kommer upp innan halv 12 varje dag? Jag älskar helt enkelt min säng!

Idag ska jag städa en massa, kul som alltid.. Snart är det dags att slänga ut granen så då blir det en stooorstädning som pågår hela dagen. Tills dess blir det en fejkstädning. Sen ska jag även iväg en sväng till pappa för att fixa in musiken på I-poden. Om jag har tur hinner jag göra en surprice till när vi ska upp till landet, men det är nog sista prio idag. Kl 5 ska jag hämta Johan från jobbet, ska till Stinsen så han kan köpa sin töntiga bil. Sen kl 19 blir det friskis!  OCH... så har jag ju massa att plugga..

Vår date igår var iaf mycket nice ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback