torsdag.

Ska inte skriva något om mina nattliga problem förrutom att jag börjar bli jävligt trött på att ligga vaken halva nätterna och glo upp i taket. Sov ett tag på soffan inatt men när Midori började pipa la jag mig i sängen igen, klarvaken till kl 7! Imorrse när jag vaknade trodde jag att det var måndag!

Har suttit och gjort en PP pressentation till nästa måndag. Ska tydligen ha riktiga pressentationer av fördjupningen då vilket jag inte förstod! Skit grej! Ska till pappa och skriva ut det jag hittills skrivit så jag kan träna in det lite. Och så kan jag sno lunch hos honom också.

Igår hade vi en supermysig onsdag :) Jag sket i träningen och förberedde ett varmt bad och ljus i hela lägenheten tills Johan kom hem. Låg där ett bra tag och lyssnade på John Legend. Jag lagade räksoppa (skulle kunna säljas till restauranger!) och gjorde varma mackor till middag. Sen kollade vi på Tropic Thunder som JAG laddat ner och mysade :) Vardagsmys är den bästa form av mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback