torsdag.

Idag tog jag en till sovmorgon. Är på tok för duktig på att göra det, måste skärpa mig! Men när man vaknar och vet att man borde gå upp och städa är det väldigt enkelt att ligga kvar i sängen någon timme! Men imorgon har jag min fredagsmorot, vakna, gå och sola!

Igår bestämde jag vad jag ska göra idag på mitt arbete, så jag ska göra det och vara nöjd sen. Känner inte för att sitta massa timmar idag. Och EN av alla jag skickat mail till har svarat, då tappar man lite lust.

Jag ska sluta se fram emot helgerna så mycket för när jag gör det blir inget som jag vill..
Men ikväll ska jag och Annica iaf in till stan. Äta middag och dricka billigt på wokhouse :) Ska bli mysigt! Vi ses för sällan nu för tiden jag och min lilla Sis!


Så här borde det alltid vara! Stekhet sol, cider, en bok en klippa i sjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback