2008

Det verkar som att man vid årets slut ska göra en året som gått lista. I stort sett alla bloggar som jag läst idag innehåller en sån så jag ska minsann också göra en. Om jag har sånt bra minne dvs..


- Midori flyttade hem till mig och Johan
- Jag flyttade hem till Väsby igen från Västerås
- Jag påbörjade andra och sista året på utbildningen
- Jag och älsklingen firade 2 år varav 1 års förlovning
- Jag och Jenny var på en grym kryssning tillsammans
- Det här året var första sommaren jag inte var utomlands sen jag var 9 år!!
- Hade en weekend i Istanbul med syrran och mamma
- Jag, Emma och Markus var på Sweden Rock och såg världens bästa Def Leppard!!
- Mamma och Sten gifte sig och jag var brudtärna!

Ja, där var några höjdpunkter på året :)
Och sen alla, alla, alla fester såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback