matat bilen!

Idag har vi varit snälla mot min biil :) Hoppas att den blir glad och funkar lite bättre nu. Oljefiltret är bytt och så fyllde vi på automatväxelolja, det har jag inte gjort sen jag skaffade bilen. Visste inte att det var något man var tvungen att fylla på..

En liten bilhistoria á la Mills & Jenny:
Det finns tydligen två mätstickor på min bil, en för motoroljan och en för oljan till växellådan. När jag och Jenny skulle fylla på olja förut fyllde vi på och kollade sen på fel sticka! Plus att jag tänkte fylla på motorolja där man ska ha den andra oljan! Hahaha, vi är duktiga vi!

Söndagskycklingen står i ugnen och längtar efter att få hamna i min mage :)

10.30 ska jag befinna mig i skolan imorrn för handledning, hoppas någon ger mig 10 färdigskrivna sidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback