fredag!

En 40 minuter lång fredagsdusch på morgonen är det enda som behövs för att må bra resten av dagen skulle jag tro : ) Och som alla fredagar (trots en slö dag i soffan) tycker jag om att göra mig lite fiiin för att känna att det är helg på riktigt! Ska strax åka till Infra och fredagsluncha med Johan. Jag ska även försöka komma ihåg att köpa ett frimärke så jag kan posta brevet till Alfa kassan så jag får en liten ersättning tills jag får ett jobb. Inte mycket pengar men betydligt bättre än ingenting alls.. 

Igår var det middag hos Emma med henne och Veronica. Megagott och eftersom jag aldrig lär mig hur det stavas så kommer jag nu stava extra mycket fel - Quazidillaz :P Efter det blev det choklad, ost och chirre i soffan till Pineapple Express. Sista kvällen vi fick leka med Veronica på ytterligare ett år. Men nu vet vi iaf med säkerhet att hon OCH Devin kommer hem till nästa sommar!! Vi får försöka stå ut helt enkelt.     

Typiskt Goo Goo Dolls väder är det idag : )


En hemsk och inte alltför vacker bild.. Men det är att vi är bäst som gills och att det här är enda kortet på oss tre som jag hittade från denna sommar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback