fredag!

Trots att jag älskar mitt sommarväder är jag lite glad att det inte är det idag. Det ger mig en anledning till att stanna inne och storstäda, vika massa tvätt och ladda upp diverse sommarbilder på bilddagboken : )

Imorrse var det som säkert de flesta Stockholmare märkte oväder med spöregn och åska. Men jag låg då minsann i sängen och mös med täcket! Nu sitter jag i soffan och myser med Midori, lilla kissemissen!

Nu i helgen är det Powermeet som jag visst glömde bort. Jag och Lee hade ju planerat att jag skulle komma upp! Funderade på om jag skulle åka upp till ikväll men det blir lite mycket åkande när vi sen på söndag/måndag återigen ska till Västerås och vidare mot landet.. Men jag vill ju festa och leka ölspel med Lee! Det är vi grymma på!
 
Myggor biter helst sexsugna
Det förklarar ju en hel del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback