lördag.

Igår hade vi en mycket trevlig grill-öl-shot-buzz kväll som slutade med en pizza på gården. Det var inte jag, jag lovar. Jag hittar faktiskt till toaletten. Men inte trodde jag att mina shots var så starka, snarare smarriga : )

Idag vaknades det tidigt här hemma, men något vettigt har vi ändå inte gjort. Plockat bort massa burkar och diskat lite. Vi provade Midoris sele för att försöka vänja henne vid kopplet. Men så fort vi kom ur lyckades hon slita sig loss så nu är hon ute och springer någonstans.. Vi skulle ju ta en biltur för att prova den lugnande sprayen. Hon ska ev upp till Norrland därav alla experiment..

Undra om jag ska ta och se en film nu när Johan bara spelar PlatStation..

Gotland ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback