måndag.

Idag har jag en ovettig dag.. Det betyder att jag vaknade vid 10 (självklart av väckarklockan), låg i sängen och kollade på Våra bästa år. Tänkte somna om efter det men piggande till efter ett telefonsamtel från Mutti. Slängde mig i soffan med datorn och sitter fortfarande här med datorn i knät. Någe vettigt som jobbsökande har däremot inte skett än, sitter och lägger upp en himla massa kort på bilddagboken.. Försöker lägga in massa kort på minnet till min bildskärm med det går inte. Det står att det inte går att skapa en katalog för bilden och att den är oklassificerad, VAD betyder det alla datanördar där ute?!

Om ca två timmar kommer Johan hem, då ska vi ut och springa för första gången.
Jag är rädd! Rädd för att jag kommer vara ännu sämre än vad jag tror.. Och då vet jag att jag kommer ge upp på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback