onsdag.

Idag var min plan att för första gången på två veckor sätta på mig någonting annat än mjukisbyxor och åka in till stan. Jag hade som plan att köpa Ankans present, växla in pengarna från Bulgarien och Tallin som precis skulle räcka till en hårklippning och besöka H&M för att köpa en sportbh eftersom jag hittade en presentcheck på 100 kr i plånboken. Det är en halv stickad "Mills ääälskar" stor krage tröja men jag behöver verkligen en sportbh eftersom jag bara har en liten, gamal bh nu som allt faller ut ur. Tänk det trodde jag aldrig att jag skulle säga om migsjälv ; )

Dessvärre somnade jag vid 3 inatt, sov två timmar på soffan, vaknade när Johan släppte ut Dori, kröp ner i sängen igen och halvsov några timmar till. Jag är helt slut och mitt huvud snurrar runt, runt.
 
Imorrn ska jag på ytterligare ett möte hos arbetsförmedlingen så jag tar mig in till stan imorrn efter det ist.

Jag tror att min dator håller på att kaika ihop så just nu lägger jag in all musik och bilder på den externa hårddisken så någon trevlig själ därute kanske vill ta en titt på den ; ) *hint hint*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback