onsdag.

Imorrse hade jag bara en sak i huvet, sovmorgon! Glömde ställa klockan igår men i vanlig ordning fick jag mitt godmorgon samtal kl 10. Valde dock att ligga kvar i sängen till halv 12. Ibland måste man få göra så. Nu ska jag äta lunch och sen ta tag i detta eviga jobbsökande eftersom det inte blev så mycket med det igår.

Igår var vi i Kista, åt en grym Thiamiddag och såg på Brüno. Den var rolig (dock med några överdrivna scener) men Borat var mycket bättre. Det värsta av allt var att vi återigen fick det bekräftat hur dagens föräldrar är... Jag vet inte hur många barn som var där med sina föräldrar. "Vad gör dom, vad gör dom" sa killen framför mig till sin mamma när Brüno var på Swingersparty.. Tjejen bredvid Johan blev tillsagd av sin mamma att titta bort ett antal gånger i filmen. Skulle jag vara på den filmen med en unge skulle jag gått efter 10 minuter då de överdrivna bögsex scenerna började! Borde man inte fatta att man inte tar med sitt barn på Brüno?!
 
Senare idag blir det en sista drinkkväll i Sjöstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback