oops, det var ju inte meningen..

Jag och Johan åkte till Centrum för han skulle till Apoteket och jag skulle kolla efter min sportbh. Jag hittade den och den var hur skön som helst. Råkade dock springa på lite annat också.. Jag såg ett bort med mina drömskor men inga i stl 36.. Gick mot provhytterna och såg ett till par stå på en hylla helt ensamna och dessa var stl 36!!! Jag kunde ju bara inte lämna dom där. En fin blus hittade jag också. Och så så gick jag in på Din Sko och köpte ett par sulor till mina gamla pumps, så nu kan jag ha dom också! Kunde inte hålla mina shopping fingrar istyr längre, helt omöjligt!

    

Kommentarer
Postat av: Annica

Duktig syster! Alla förtjänar att unna sig något då och då ;)

2009-07-29 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback