puss och bad!

Det blev visst ingen löprunda idag. Det var trevligare att pussas och ta ett bad : )
Jag håller på att lägga ihop ett träningsschema á la Millsgym som ska starta nästa vecka. Efter dagens jeanschock är jag mer taggad än någonsin. Godis, chips och läsk kan ta sig i brasan, sånt blir det inte här!

Ikväll är det inge kul alls på tv! Så jag tror helt enkelt att det blir lite städning, eller en damsugning iaf.
Det gills tycker jag. Men innan det blir det Thai kycklingsoppa till middag.

Innan läggdags ska jag även packa inför imorrn, blir hämtad redan kl 10. Då åker jag, syster och Mutti till Sätra Brunn för att fira lillasyster, bada, få massage och ansiktsbehandling. Övernattning och sen mer fira i Sjöstaden på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback