Tallin kryssning!!

Kryssningen var som sagt grym! Blev buffe på måndagen och jag hämtade mat 4 gånger. Ibland förstår jag inte hur lilla jag kan få i mig så mycket mat. Sen blev det shopping, party i hytten, karaoke och disco in på småtimmarna!

I tisdags kom vi till Tallin vid 10 tiden. Spenderade hela dagen i land men en massa fönstershopping, öl på en av alla 1000 medeltidsbarer, lunch men framför allt massa massa BUS!! Alkoholen var nog inte riktigt ur kroppen så dagen var bara jättekul och knasig! På kvällen åt jag och Anneli "middag" i hytten medans Veronica och Britt-Marie åt bufe och snodde med ost till mig : ) Min och Annelis middag bestod av en varsin Naturdiet bar och salami, mums. Liveband, solnedgång, danstävling, hyttparty, shots och disco resten av kvällen.

Sån himla bra kryssning och start på veckan. Snart är det fredag och partydags igen. Eller en lugn helg kanske skulle sitta bra för min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback