tisdag.

Tänka sig att jag sitter här, nyduschad, sminkad och fixad i håret. Var länge sen jag gick upp så tidigt men jag ska på möte på arbetsförmedlingen. Inte visste jag att det fanns så många måsten när jag skrev in mig där..

Jag skulle inte vilja något annat än att ligga i sängen hela dagen. Har varit vaken nästan hela natten eftersom min kroppstemperatur är allt annat än normal denna skitvecka på månaden. Först kallsvettas jag för att 15 minuter senare skaka av kyla trots att jag är inlindad i täcket. Och så håller det på hela natten! Och nu har jag på gränsen till feber :( Det värsta just idag är att jag knappt får på mig några byxor för att min mage är så fruktansvärt uppsvälld. Tänk var vi tjejer måste genomlida! 

Johan sa iaf att jag skulle boka om dagens tvättid, han tycker inte att jag ska behöva tvätta när jag mår så dåligt.
Min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Jenny =)

Jag tycker Johan får tvätta när du e sjuk :P



Saknar dig gumman! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback