torsdag (dagen jag blev knäpp)

Ja, herregud är allt jag kan säga. Som jag sa till Emma, jag tror att jag håller på att bli knäpp. Och Emma sa att jag nog behöver lite sällskap under dagarna vilket nog kan stämma. Även syster och Johan har fått ett varsitt panik samtal idag.

Började dagen med att gå på det värdelösa mötet hos arbetsförmedlingen. Under 50 minuter sa han en sak som jag inte visste. Men jag blev iaf glad när det visade sig att det inte är några fler tråkmöten nu, nästa handläggning har jag i september.

Efter det tog jag mig in till stan och bestämde mig att promenera bort till Odenplan och försöka hitta någon bra frisör på vägen. Jag glömde växla in pengarna jag skulle betala frissan med men sen hittade ett ställe där det bara kostade 160 kr. Jag knatade in, sätter mig i stolen, han frågan hur jag vill ha, jag förklarar, han tar saxen och bara klipper av skiten! Han gjorde ingenting, började bara klippa av allt. Jag var livrädd varje sekund av det där besöket, så nu vet jag vad man får för 160 kr.. Och fixa håret efteråt gjorde han inte heller, stod åt alla håll och kanter.

Fortsatte min promenad, köpte Annicas present och hade nu stora skavsår och blåsor på tossingarna. Jag tog T-banan till Centralen, tog tåget till Rotan och satte mig på 33an. Det blev nå fel på bussen som inte ville starta så jag fick ta 560 till Infra och gå därifrån, barfota. Fyy! 

Och som grädda på moset håller något konstigt på att hända med mina höfter. Dom bara växer och växer utan anledning så jag kan bara ha ett par av mina byxor! Detta är fan katastrof, nu måste jag göra något åt detta!

Åt iaf jättegod äggröra med fetsost när jag kom hem, det är bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback