söndag.

Tänk att man kan sova så bra på helgerna men inte under vardagarna, är det inte skumt..? Kl 12 gick jag upp idag, två timmar senare än Johan. Förstår inte när han blev så morgonpigg. För för oss är 10 en morgonpigg tid : )

Och nu helt plötsligt är klockan halv sex.. Det ända jag kan komma på vi gjort sen jag klev upp är: tagit en lååååååång dusch, en promenad och ätit en väldigt tidig middag. Det får bli varma mackor eller något lätt ikväll.  

Något annat har jag väl inte att säga..
Jag har gjort ytterligare en lista, över saker att göra denna vecka. Trots att den inte är så lång så älskar jag my listor!
- Prova Ankans klänning inför bröllopet i Påläään.
- Köpa presenten till lillasyster.
- Växla in pengar från Bulgarien och Tallin.
- Söka massa jobb.
- Ytterligare ett möte på arbetsförmedlingen
- Börja springa imorrn
Sen på fredag bär det av till Sätra Brunn med syster och Mutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback