amerikanskfotboll

Hemma och nyduschad från kvällens amerikanskafotbollsträning.. Var inte alls många idag så det blev ytterligare en träning med tacklingar och positionsträning. Jag fick ett stort köttsår på tummen som svider som bara den, Johan säger "ett vanligt hjälmsår" Jaja, men på mig gör det ont! Sen blev jag tacklad av en 13årig tjej.. Jag bokstavligen FLÖG 1,5 meter. Efteråt säger hon "Ja, jag väger ju 100 kr" Inte fan konstigt att lilla jag på 59 kg tog en flygtur! 

Snart ska jag hoppa i säng så jag är pigg till imorrn. Då ska jag ha en lekdag med min nyhemkomna vän : )

Kommentarer
Postat av: Annica

Det kan väl inte stämma att du väger 59kg? Eller..?

2009-06-18 @ 17:01:23
Postat av: mills

Oj, ne det gör jag ju inte. Man kan lätt ta skillnad på 10 kg :P

2009-06-19 @ 11:14:50
Postat av: mills

Oj, ne det gör jag ju inte. Det är lätt att ta fel på 10 kg :P

2009-06-19 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback