fredag!

Nej, kära Emma : ) Bollstanäs blev inte bombat igår jag var bara hemifrån exakt hela dagen.

Kl 10 hade jag en intervju inne i stan som gick helt okej. Eftersom jag egentligen inte vill ha jobbet och dom inte ska anställa någon förns till hösten ser jag det mest som träning till nästa tisdag. Då ska jag ju som sagt på intervju på Park Inn i Märsta!! Efter intervjun åkte jag till Sjöstaden och slöade med syster hela dagen, tog till och med en tuppis på soffan : ) På kvällen gick vi på bio, Änglar och Dimoner, en mycket bra film! Efter det blev det middag på Jensens, självklart ribs för min del! Det bästa av allt är att vi hade en varsin biocheck och presentkort på Jensens sen i julas, så för maten betalade vi 8 kr. Riktigt trevligt att ha en sån nice kväll gratis!  

Idag blir det en städning av vår lilla lägenhet och sen en fredagsdusch. Sen har jag inte så mycket mer att syssla med. Systemet när Johan kommer hem från jobbet och kanske en myskväll ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback